BİR SEÇİM ANALİZİ VE KİTABA ÇAĞRI…

Sayın ……,

Seçim sonuçları üzerinde çeşitli yorumlar yapılıyor başarının nedenleri sıralanıyor. Ancak, hiç bir yorum gerçek nedene değinmiyor veya değinemiyor
BAŞARININ TEK NEDENİ KAPALI KAPILAR ARKASINDA İNSAN HAYATI ÜZERİNE KURGULANAN STRATEJİDİR….
7 Haziran Seçimleri’nden hemen sonra Cumhurbaşkanı ERKEN SEÇİM dedi…..
%10 oy kaybetmiş bir liderin bunu söylemesi için çok güçlü bulguları, dayanağı olmalı idi…AKP’ nin %2 oy kaybı AKP’ nin yok olması demekti…. adeta intihar ….
Neydi güvencesi…..AKP’ nin çok güçlü iç ve dış analistleri,araştırmacıları, stratejistleri var…
Hatırlarsınız 17-25 Aralık olduğu gün darbe ve paralel kelimeleri ortada yoktu. Bu uzmanlar akşama kadar toplantılar yaptılar ve bu olayı darbeye ve paralelcilerin üzerine yıkarak sıyrıldılar. Başarılı da oldular!
AKP stratejistleri şu planı yaptılar….Hatırlayınız Önce AKP’nin ortaya attığı ÇÖZÜM sürecini buzdolabına koydular…Böylece PKK ‘yı tahrik ettiler… PKK cinayetlere başladı….terör hortlatıldı…7 Hazirandan bu yana korucu,uzman çavuş,polis,asker ölümleri ile terör kurbanları 300 yaklaştı…. Suruç ve Ankara toplu katliamları ile doruğa çıkarıldı…PKK ‘dan da operasyonlar sonucu pek çok kişi öldüğü halde Kandil’den ve İmralı’dan ses çıkmadı….Bu olaylar MİT, CİA ve Mossad’ın güdümünde tezgahlandı…
Yüzlerce insan ölürken AKP sürekli olarak bu olayların güçlü hükümet olmamasından kaynaklandığı (sanki engel olan vardı),koalisyonların bu sorunları çözemeyeceği algısı yarattı…….özetle stratejisini insan hayatı üzerine kurdu…patlayan bombalar oyumuzu artırıyor sözünü de söylemekten çekinmediler…
Halk ne yapacaktı? Muhalefetin anlaşıp hükümet kurması ,muhalefet partilerinden hiç birinin iktidar olacak oyu alması mümkün görülmüyordu….….Zaten ortada AKP’nin her dediğine körü körüne inanan seçmen oyunu güçlü hükümet ihtimalinden yana kullandı…
İşte AKP’nin İNSAN HAYATI üzerine kurduğu strateji sonucunu verdi ve AKP kazandı…..AKP bu stratejisinden emin olmasaydı secimi bile yaptırmazdı….
ÖZETLE AKP BU BAŞARISINI HALKININ HAYATI ÜZERİNE KURGULAMIŞ VE MAALESEF BAŞARILI OLMUŞTUR….
İKTİDARI UGRUNA HALKINI FEDA EDEBİLEN İKTİDARLARDAN KURTULMAMIZ DİLEGİ İLE …..
Not:İktidar uğruna kardeş katlini onaylayan Osmanlı anlayışına özlem duyan bir parti için 300 kişinin kanının ne önemi var
.

682137

İŞ ADAMLARINA, ŞİRKET SAHİPLERİNE CAGRI

Bu yıl promosyon kitap!

Ülkemizde yaşadığımız bütün olumsuzlukların nedenini eğitime bağlarız.Doğrudur……
Türk toplumu okumuyor….

Oysa ABD’de bir yılda basılan kitap sayısı 85.121, Japonya’da 42.217, İngiltere’de 64.761, Almanya’da 64.761, ülkemizde ise sadece 6.151’dir.
Kitap okuyanların nüfusa oranları ise Japonya’da % 14, ABD’de % 12, Almanya’da % 11, İngiltere’de % 11, bizde ise sadece % 0,01”dir.
Öyleyse teşhisi doğru koyalım: Bu bir skandaldır. Utanılacak bir tablodur. Atatürk’e ve bütün ecdada ihanettir. Ülkenin geleceğini karartmaktır.

Evet ülkemiz insanı okumuyor…..Şikayet ediyoruz….söylüyoruz…yazıyoruz…….ama insanlarımızı daha çok okumaya yöneltmek için ne yapıyoruz…..Gelin bir şeyler yapalım..
Değerli dostlar, şirket sahipleri

Yılbaşlarında, bayramlarda müşterilerinize hediye (promosyon) veriyorsunuz. Ama neden aklınıza sadece çakmak, küllük, takvim, saat, kalem, çanta, bardak vs gelir de KİTAP gelmez.
Biz “Neden promosyon piyasasına kitap da girmesin?” diyerek Türkiye’de bir ilki başlatmak üzere kolları sıvadık.

Lütfen siz de “Bu ülkede kitap okunmuyor ki… Niye versinler?” demeyin.Kültür duvarına bir tuğlada siz koyun…
O nedenle şirketlere bir önerimiz var:
Gelin, bu yılbaşında müşterilerinize kitap da hediye edelim.
NEDEN KİTAP?
Her şeyden önce eskimez, kırılmaz, bozulmaz, atılmaz. + Gelecek kuşaklara bile kalacak kadar uzun ömürlüdür. + Bir kültür ürünüdür. Müşteriniz onore olur. + Rakiplerinizle aranızda fark yaratır. + Markanızın prestijini artırır. + Kitap okuyucusunun artmasına destek vermek suretiyle bir sosyal sorumluluğunuzu da yerine getirmiş olursunuz. + Sadece müşterilerinize değil; çalışanlarınıza da verebileceğiniz en güzel hediyedir.
Promosyon ürünlerinin üzerine basılmış firma ismi bir gün silinebilir ama kitap için böyle bir şey hiçbir zaman söz konusu olmaz.
Ayrıca kitaba sunuş yazınız eklenir. + Türk kültürüne verdiğiniz desteğe teşekkür edilir. + Ön kapağa “…….….’ın kültür-eğitim hizmetidir” anonsu, arka kapağa reklamınız girer.
Lütfen unutmayın: Müşterinizi en fazla memnun edecek hediye; kendisinin ve çocuklarının başarısına katkı yapacak hediyedir ve o da çakmak, anahtarlık, takvim, kalem, çanta, masa seti vs değil; kitaptır. Ancak bu kitapların nasıl ve ne tür kitaplar olduğu çok önemlidir.

ÖZGEÇMİŞ
NAZMİ KAL

1938 Yılında Rize’nin Ardeşen ilçesinde doğdu.
8 yaşında iken akrabalarının bulunduğu Akçakoca’ya ailesi ile göçtü. Hasançavuş köyünde eğitmenli okulda 3 yıl okudu. İlkokulun 4 ve 5. sınıflarını Melenağzı köyünde bitirdi. Akçakoca Ortaokuluna kaydoldu. Ortaokulu bitirdikten sonra Bolu Öğretmen Okuluna gitti. Bolu Öğretmen Okulundan sonra 1958 de bitirdi. Zamanın fakir Üniversitesi Gazi Eğitim Enstitüsü Fransızca bölümünü kazandı. 1961 yılında bitirdi. Aynı yıl Nezaket İnce ile evlendi. Mesudiye Ortaokulu Fransızca öğretmenliğine atandı. 1965 yılında Bozüyük Ortaokulu’na nakledildi. 1966 yılında Yedek subay okuluna gitti. Teğmen olarak kıta hizmetini Eleşkirt’te yaptı. Terhisten sonra 1968 yılında Afyon Ticaret Lisesi Fransızca öğretmenliğine atandı. 1970 yılında TRT’ de açılan prodüktörlük sınavına girdi. 2800 kişinin katıldığı sınavda kazanan 40 kişiden biri oldu ve TRT’de prodüktör olarak göreve başladı.
Yarış 73, Ülkeler Yarışıyor, Eşinizi Tanıyor musunuz? gibi yarışma programlarının hem yapımcılığını, hem yönetmenliğini üstlendi. Yakın tarihimizle ilgili Cumhuriyetin İlanını Yaşayanlar, 23 Nisan, 19 Mayıs, 30 Ağustos, Atatürk’ün Hayatı, İsmet İnönü ve İnönü Zaferleri, Lozan Anlaşması, Celal Bayar gibi programlar üretti.
Fransa’nın verdiği bursu kazanarak 1976 yılında ve 1982 yılında iki kez Fransa’da staj yaptı.
1980 yılına kadar bazı programlarında röportajlar yapan Kal 1980 yılında bir sınav daha kazanarak kendi programlarını sunma yetkisi aldı.
1980 i takib eden yıllarda haftalık ve aylık periyodlarda seri programlar hazırlamaya başladı. Atatürk’ten Anılar, İş Dünyası, Ayın Konusu programlarını hazırladı ve sundu. 1990 yılında ekranların ilk ekonomi programı Ekonomi Dosyası’nı hazırlayıp sunmaya başladı. Program 2003 yılında da devam ediyordu. 1990 da ilk kez tüketicilerin bire bir sorunlarına dönük çözüm getirici program hazırladı. Binlerce tüketicinin sorunlarını çözdü. Ülkemizde tüketici bilincinin ve hak arama duygusunun gelişmesine katkıda bulundu. Bu yapımlar Tüketici Yasasının çıkmasını hızlandırdı. Kal o dönemde “Tüketici Babası” olarak hafızalara yerleşti.
Nazmi Kal pek çok ödül aldı. 1983 yılında “Neden Hedef Türkiye?” yapımı ile Günaydın Gazetesinin en iyi haber program ödülü, 1990 da Bir Kelime Bir İşlem ile Hürriyet Gazetesinin en iyi yarışma programı ödülü, 1991 Cengiz Polatkan ödülü, 1992-93-94 yıllarında İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesinin “En İyi Ekonomi Programı” ödülü.
Nazmi Kal Beşiktaş Jimnastik Kulübü, Ankara Briç Kulübü, Ankara Gazeteciler Cemiyetleri üyesidir. Nazmi Kal’ın İsmet İnönü’nün Televizyona Anlattıkları, Atatürk İle Yaşadıklarını Anlattılar adlı iki kitabı ve Cumhuriyet gazetesinde yayınlanmış makaleleri var. Fransızca biliyor.
Tolga adında bir oğlu, Tanju Dökmeci ve Tülin Şekerci adında iki kızı olan Kal’ın Melih, Melin Dökmeci ve Emir Kal adlarında 3 de torunu bulunuyor.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s